Kızlar bundan yaklaşık 3 hafta önce doktora gittim bebeğimin 3 hafta geride olduğunu söylemişti.
Apar topar başka hastaneye gittim bebek gayet iyi sen de ufak tefeksin karın çevresi ufak olabilir dediler. Bebeğimin kilosu diğerinde 660 çıkarken sonrakinde 875 çıktı 2 gün ara ile…
Bugün yine gittim ve bebeğim hakkında yine aynı şeyi söyledi. Gerilik ilerlememiş sonuçta kilo alımı vs iyi.
Kasılmam var dedim nst yaptırmak istiyorum dedim 29. Haftada anlamsız dedi. Bu haftada erken doğuran yok mu sanki?
1 kere tansiyon ölçmediler güya özel hastane. Ben iyi hissetmiyorum dediğimde ölçtüler banu 150 çıktı umursamadı.
Tek taktığı bebeğin karın çevresi.
Başka yerde şeker yüklemesi yapmıştım Allah’tan yapmışım bana sormadı bile!!
Bugün gittiğim Başka doktor beni tarttı tansiyon ölçtü uzun uzun ultrasona baktı. Nst ye soktu.
Yani diyeceğim yeni hamileler bunlara dikkat edin tek doktor moralinizi bozmadan başka doktorlara gidin.
Bu arada kasılmam çoktu günde 2 kere magnezyum içiyorum rahatlattı 2 gündür.