aaertml Kızlar söylemesi ayıp kusura bakmayın ama isal oldum. Burda bi kaç post okumuştum doğuma yakın olabiliyor diye. Şuan 36+5 iz. Tecrübeli anneler paylaşabilir mi ?
Buketemre Ben de 36+5 im bende de ara ara oluyor ishallik ben de heyecanlandım yakın mı acaba doğum diye