Silakymz benimde adet tarihime göre doktorda bende 5hafta 4 Gün hesapladık ve bugün baktı ultrasonda 4hafta 3 günlük cıktı ve kesede gözüktü canım ultrason görüntüsü de verdi geç döllenme olmuş sanırım bizim beklediğimizden küçük cıktı ama gözüktü kesemiz yılbaşından önce bebeği görmek için tekrar randevu verdi canım 🙏🏻