Deleted5544 benim vardı canım aspirin kullandım 37. haftaya kadar, düzenli tansiyonumu ölçtüm bebeğimde gelişim geriliği oldu ama. haftada 35e uyumlu boy, 37ye uyumlu kiloyla doğum yaptım