Arkadaşlar 38+2 de doğumum olcak doktorum cumartesi pazar 2ser kere ciğer geliştirici iğne olmamı söyledi pazartesi de doğum olcak. Bilginiz var mı yaptıran var mı neden istedi anlamadım ciğerleri gelişmemiş mi dedim onu göremeyiz her ihtimale karşı dedi