Yunusumm canım hepimizin ortak sorunu, yediklerine dikkat etmen gerek baharatlı yağlı salçalı şeyler ekşiler daha çok coşturuyor. Suyu ben açken içmeye çalışıyorum bi şeyler yerken içersem ya da yemekten sonra daha beter yanıyo. Onun dısında leblebi o yangıyı biraz alıyo bazen havuç. Dolaptan süt ama yudum yudum azar aZar. Artık sabrım taştıgında da rennie çiğneme tablet azıcık rahatlatıyo