Sibel2134 Mrb hamileligimi yeni ogrendim bugün Dr gittik kese oluşmuş fakat aşağı inmiş. Doktorum düşük tehlikesi dedi iğne ve ilaç verdi . Aynı durumu yaşayan varmı ?