Kızlar illa bu raporun yazılması için 32+0 mı olmak gerekiyor?? Hastane ve doktor değiştirdim ultrasonda 1 gün oynar 31+6 da gitmiş olabilirim rapor için hastane tam doldurmanız gerekiyor diyor ama 1 gün için ben gerimi döndürürler sizce bilgisi olan varmı ?