Safakbakir Merhaba, 19+5 iz düne kadar içimde böyle damar atması veya hafif batmalar gibi bebeği hissediyordum ama dünden beri hissedemiyorum😔 normal midir acaba? Ben hissedemiyor olabilir miyim? Bir sorun olur mu bu haftalarda?
Bireylulmasali Safakbakir ben 19+1 haftalık hamileyim henüz hiç hissetmedim dr 24. Haftaya kadar hareketleri düzensiz olur zaten canım
ikizminikler Safakbakir o haftalar da bebek hareketlerinin bi düzeni yok ki canım 🤷🏻♀️ Kafasına göre takılır belki tekmelese bile hissetmediğin anlar olur azcık daha büyüsün o zaman tekmeleri saymaya etmeye başlıyorsun bu dediğimde 24-25 ve sonrası haftalar için geçerli ☺️ Endişelenme yani senin şu haftanda olup hiç hissetmeyenler var 🌿
Dryalp Safakbakir canım daha bekle biraz korkma doktor bana bıle en geç 26haftalıkken hissedersin dedi bende 19ken pıt pıt hissettim 21olunca o civarları hissettim elımı hep karnıma götürüyorum duyayım dıye suan 24haftalıgız bır günü bir gününe tutmuyor bazen hiç etmıyor bazen cok edıyor
Aynurr16 Safakbakir gayet doğal ve normal 30 lara kadar günde bir üç günde bir vs hissedebilirsin düzenli olmaz
Safakbakir Bireylulmasali teşekkürler canım, benim de arkadaşım ben 15. Haftada çok net hissetmeye başladım durmadı hareketler deyinca panik oldum 😔 en iyisi içimizi rahat tutmak Allah korusun 🙏🏼
Safakbakir ikizminikler teşekkür ederim içimi rahatlattınız😊 ilk gebelik olduğundan hiç bi fikrim yok dün gece düsünmekten uykum kaçtı 😔 en iyisi içimi rahat tutmak 😌
Safakbakir Dryalp demek ki dengeli değil, kötü bişey olsa başka belirtiler de olur dimi :( doktora da henüz gidemedim o yüzden çok aklıma takıldı. Teşekkür ederim bilginiz için 😊
Safakbakir Bireylulmasali doğru diyosun biz de panik oluyoruz 😄 yani insan ilk olunca hep çevreden duyduklarından besleniyor
Dryalp Safakbakir olmadı sağlık ocağına bi gidin tetenoz oldunuz mu hem kalbını dınlersınız içiniz rahat olur ☺️
birmelekannesi_ Safakbakir 20+5 haftaligiz bizde 19 haftalikken hissetmeye basladim bazen 2-3 gun hic hareket etmedigi oluyor bazen cok net hissettigim oluyor bende halen hareketini hissetmedigimde endiseleniyorum hep hareket etsin iyi oldugunu bilelim istiyoruz tabiki ama bu haftalarda normalmis sanirim
A2017 19 haftada bebek duzenki uyumayı ogrneirmis diye okudum hareketleri azabilir yazıyor Du ben 12 den beri hissediyorum 19da azaldı sımdı20 olduk basladi yine durmuyor sureklı oynar vaziyette babası bile hissediyor 2 gebelik benim
Safakbakir Dryalp henüz olmadım aşıyı sağlık ocağından da aramadılar yarın arayıp bir sorayım aşıyı da 😌
Safakbakir birmelekannesi_ aynen ben de öyle hissetmek istiyorum hareketlerini içim rahat etsin diye yoksa hep aklım orada oluyor odaklanamıyorum başka birşeye