36+3 üm bugün doğum yapmaya karar verdiğim doktora gittim ilk kez muayene oldum çok memnun kaldım tüm korkularımı konuştum kasılma problemim olduğu için ortak kararla sezeryana karar verdik ama gün vermedi pazartesi tekrar gel dedi verir mi ki gün? Ama kendisi sadece ocağın 7 sine kadar falan bekletmeyi düşünüyor gibi konuştu normal de doğum tarihin 10 ocak dedi ama öncesinde doğum belirtin olursa önce beni ara sonra hastaneye gel dedi.