Ebaa bende de aynı sorun vardı canım, doktor devamlı değerlerime bakıyor ama benim değerler çok yüksek değil sanırım bir çıkıyor bir iniyor, indiği için ben beklemeyi tercih ettim, inşallah bir sorun olmaz. 39. Haftamdayım. Senin değerlerin kaçlarda çıkıyordu yazabilir misin