Esraa11 Kızlar sabahtan beri herşeye ağlıyorum ev pis temizlik yapmadım annemi rüyamda gördüm benimle konuşmuyor eşimin hal hareketleri herşeyi batıyor 5 haftalığım neden böyle oldum ağlama krizleri tutuyor
Gulsen4224 Esraa11 hamilelik döneminde duygusallaşma oluyor herşeyi kafana takıyorsun ağlamaya yer arıyorsun cnm bu her gebede olan birşey kafanı dağıtmaya yönelik şeylerle ilgilen üzme kendini bebeğini 💕🌸
istanbul3434 Esraa11 oluyo canim oyle bi gun iyi bi gun kotu hissedebilirsin. Ben lavantali sabunun kokusundan midem bulandi diye “cok kotu kokuyoooo bu sabun igrennncccc” diye aglamistim😁
Sabihanur1 Esraa11 bende aynı eşimi görmek istemiyorum kendimi anlayamıyorum bazen .sonra düzeliyor sonra yine aynı bende 5 haftalık
Gulsen4224 Esraa11 normal cnm ben hamile olduğumu bilmiyordum başladığında herşeye alınıyordum üzülüyordum
neslikay Kendinize sevdiğiniz güzel bir meşkale bulun bence. Boyamadan tutan dikişe kitap okumaya filme yazı yazmaya her ne olursa 😊
Esraa11 Sabihanur1 ay bir görseniz bende çok çirkinleşmissin dedim burnum kıpkırmızı yemek bile yapmadım ağlamaktan
benaslindayohum Esraa11 9 haftaligim ve 3 gundur bende cok agliyorum ama herseye 😁 dogum videosu izleyip agliyorum cizgi filmde veda eden olsun ağlıyorum adam gülüyor daha cok agliyorum bana niye guluyorsun diye 😀🙈
Esraa11 benaslindayohum yalnız değilmişim çok şükür 😂 eşim çekirdek çitliyor şimdi kafa göz dalasım var o konuşunca ağlıyorum