Ozlemm1186 Arkadaşlar 13.3 haftalık gebeyim 2 gündür göbek deliğinin üstünde gerilme ağrı hissediyorum normalmi yaşayan varmı
Sedagb Ozlemm1186 karnınız büyüdüğü ve hormonlarınızdan dolayı hassaslaşmış olabilir. Benimde ağrıyordu ama zamanla geçti.
Brcccc Ozlemm1186 merhaba ben de 10+4 haftalığım aynı belirtiler bende de var bana doktorum olabilir diye söylemişti ben de hamileliğin tüm belirtilerini sonuna kadar yaşayanlardanım