Zeliiiss Merhabaa kızlar bugün 5.1 deyim. Çarşamba günü kontrolüm var acaba keseyi görebilir miyim görenler kaçıncı haftada gördüler
Kadze Zeliiiss beşinci hafta kese görürsün tabi cnm hayırlı olsun sağlıkla al kucağına bnmde geç döllenme altı hafta die gittim dört hafta çıktı şuan beşinci hafta haftaya giden sdce keseyi gördük bizde geçen hafta
Sinemz Zeliiiss bende dün büyük bi sürprizle öğrendim 4+5 umarım keseyi görürler dün göremediler inşallah herşey yolunda gider
Anneadayi09 Zeliiiss ben devlet hastanesine gittim 5+5 ken göremedi doktor şimdi 6+1 oldum carsamba özelden randevu aldım inşallah görürüm