Progestani agiz alıyorum cok fazla yan etki yapti ayakta duramyorm kimisi fitil olarak kullnyorm demis bn fitil olarak kullanmaya devam etsem olurmu dr kullnm hakknda bisi demedi kizlar hic iyi deilm basladm gunden beri yarnda is var düşünüp duruyorm nasl.ayakta kalcam diye