minikcivcivim Kızlar ben ayın 1 inde regl oldum 5inde bitti 7 sinde soğan kuruna başladım 4gun kullandım ama yine adet oldum böyle başına gelen oldu mu
Ferda_ minikcivcivim ben kürtajdan sonra 2 ay yaptım, önceden 28 günde bir olurdu, artık 23-24 günde bir oluyor. Soğan kürüyle mi alakalı yoksa kürtaj yüzünden mi bilemiyorum
balperisi_71 minikcivcivim ah kuzum neden öyle oldu normalde yumurtan olusur adetle atılır bu kisa surede olamayacgi için neden böyle oldu aman zarar vermede kendine
Fatma--merve Evet bende kullandım ve kullandıktan sonra adet oldum bende, herkesin bünyesi farklı tabi ama 🤷♀️
Fatma--merve minikcivcivim ben kullandım ama kayınvalidemin zoruyla 😅 cok kullanmadım iki defa tek ben bitkisel ilaçlar felan kullandım hamileyim ama bebeğimin kalbi atmıyor bekliyoruz öyle şimdi de ilk gebelik 😥
minikcivcivim Fatma--merve kullandıktan sonra mi hamile kaldınız canim bende bebek istiyorum onun için içmiştim ama🙏 ya inşallah duyarsınız ya erken mi acaba duymak için rabbim size bağışlasın 🙏🙏🌹
Fatma--merve minikcivcivim ben bu size bahsettiğim ilaçları kullandım bana iyi geldi evet ama öyle büyük sorunum yoktu hamile kalmam sorusunun cevabı olarak Rabbim zamanını bu güne yazmış diye bilirim yani demem oki sizinde daha zamanınız var demekki üzülmeyin sabır Allah inşallah Allahım nasip eder
Fatma--merve minikcivcivim bir tedavi görmesim canım yani sadece yumurtalıklarım iyi olsun diye hayıt kullandım vitamini kullandım onlar iyi geldi ama Allahım nasip etti çok şükür yine imtihandayım 🤲
Fatma--merve İlk gebelik 2.5aylık bebeğim kese göründü kalp sesi için gittim küçük dedi doktor birdaha gittim yok dedi doktor şimdi bekliyorum doktor 21de gel dedi zehirlenme durumuda olmaz dedi ama cuma gidecem ne olur ne olmaz bakalım dua edin sin inşallah
minikcivcivim Fatma--merve inşallah canim benim kanama durmadı malasef doktora gittik 7 cm kist olmuş doğum kontor h. Versi hayırlısı inşallah
minikcivcivim sehrengiz_8 pko iyi geliyor diyorlar rahmi temizliyormuş ama tavsiye etmem. Sadexe 4 gün kullandım neyden kaynaklı olduğunu bilmiyorum ama 7 cm kıstım olmuş. 2 ay da doğum k.h kullanacağım canim ki böyle sorunum yoktu benim. Kanamam kesilmedi soğan kurune başladım yine adet oldum. Kullanma bence
minikcivcivim balperisi_71 ben2 aydır kullanmıyorum bebeğim klomen en son letrasan kullandım bu yeni olmuş kist 😑