HilalKarakas01 cansugrn amin inşallah canım sağ Salim kucağımıza alalım inşallah hepimiz 🤲 başarı hastanesi çağla jasmin Sezer Doktorum benim . Çok memnunum İnstagram ı var bakabilirsin canım Gaziosman paşaya bağlı canım .
cansugrn HilalKarakas01 evet doktor önemli ama gttgm hastane de yok detayli baska bi yere önerdi arkadasiyms bakalm iste bakyrm bnde gitmeden de randevu alamiyorm ee korkuyorm da cikmaya bakalm. Başari hast nerde
HilalKarakas01 cansugrn eğer gidebilirsen oraya gitmeni öneririm bizim gittiğimiz gün yasak vardı hastane çok kalabalık değildi . Boştu yani ☺️
cansugrn Selinaymurat neden kilo alamiyosun bi sorun mu var bulanti veya baska bisey gerci bende 21.haftadaym 3 kilo aldm sadece
Selinaymurat cansugrn benimde öyle 52 kiloyla hamileydim şimdi 46ya düştüm öyle oldu benimde ama doktor iyi derse siz de gönlünüzü ferah tutun inşallah
cansugrn HilalKarakas01 hmm uzak bana canim. Ben doktorumdan cok memnunum sadece detayli icin baska yere gidicem
cansugrn HilalKarakas01 ayni gidiyoruz haftalarda ayni galiba bugün tam 21 haftalik olduk biz😊 kac kiloyla hamile kaldin ilk bebegin mi
HilalKarakas01 cansugrn evet canım ilk bebeğim öğrendiğimde 60 kiloydum detaylı ultrasona girdiğimde tartıldım 63 kiloydum ☺️
cansugrn Selinaymurat vallahi dikkat et cokta kilo verme yemeye bak bol bol bebegini de rahat tasirsin bilincsiz yemekten bahsetmyrm tabiki😃 bizim oglan valla suan cok iyi toraman olablr yani 19+3te 340 gramdi benimki suan 21 haftaligm blmyrm😊
Selinaymurat cansugrn benim ki de erkek ama bende 23 haftalık oldum ama beni hep kusturuyor kilo aldırmıyor pek bana sağlıklı besleniyorum aslında meyve sebze genelde Kuruyemiş gibi tüketiyorum ama kilo alamıyorum yani 🤗
cansugrn Selinaymurat hmm anladm benimde ilk 3 ay biraz zor gecti bulanti hapi kullandm ama cok istifra etmedm 2 ,3 keredir. Ama bulanti hissi ve agzimin hic tadi yoktu 3 bck aydan sonra yavas yavas düzeldi bende ilk 3 kilo almadm yeni yeni iste
Selinaymurat cansugrn doğrudur bende almadım diye herkes korkuyor yani yemem için zorluyor ama alamıyorum tabi bebeğim ve ben sağlıklı olunca aklım kalmaz da doktor da yemeye çalış diyor sadece yapacak birşey yok