Merhabar 🌸 şuan 19 haftalık hamileyim. 12 haftalıkken bebişime erkek dendi. 17 haftada doktorumuz kesin kız oldugunu söyledi. Önümüzdeki hafta ayrıntılı ultrasona girecegim acaba doktorumuz böyle kesin kız dedikten sonra tekrar yanılmış olabilir mi merak ediyorum var mı bu durumu yaşayan 🙈