Merhaba kızlar ben tam 37 haftalık hamileyim , bugün kontrole gittim bebeğimin kilo 3350 Çıktı her gittiğim de kilosu fazla diyordu doktor . Normal doğum istiyordum hep ama doğana kadar 4 kilo olabilir sezeryan a da hazırla kendini dedi doktor 🤭 siz de durumlar nedir ?