Ben burada farklı farklı sekillerde okudum ve yaptirmak istemiyordum kendimce ama doktorum ısrarla yaptirmami istedi ac falan gitmen gerekiyor diye dusunuyordum ama gerek yok dediler bana 2 tane pet bardağa sekerli bi su yapip icirdiler 1 saat sonra da kan alicaz dediler sonra kan verdim ve ertesi gün doktorumu aradim sekerimin normal oldugunu söyledi bu kadar basit bisey oldugunu bilmiyordum.