Kızlar dogurdum ben ilk etspta kendi sancımı beklediler daha sonra açılma 5 cm kalınca suniyi vercez belli saatten sonra dediler biraz daha bekleyelim dedim ama gene sancım gelmedi sonra doktor suyumu patlattı ondan sonra birazcık hıssettım ama ebe böyle yetersiz cok geçe kalırsın dedı yava is yavas dedı neyse sonra bırden kan yolu açma yalanıyla suni sancı verdiler ama hala kan bilmem ne vs dediler eşim filan anladık ama bende anladımm öylee duvarlara tırmanmadım ama belime vurdugunda canım cok yanıuordu sonra annemle eşime belimi ovalattım full biraz rahatlatıyordu sonra o agroyla kaç defa alttan baktılar nst cihazına baglıyolar sancı geldikce ıkın diyo ebe en son baktı işte 11 cm olmuş dedi ama ıkıncan filan dedi sonra benı aldı dogumhanaye iki ebe birden ıkındırttılar ve büyük tualetimi yaptım ama bişey olmado o sancıyla utanmadım hiçç sonra doktor geldi 4.50 de bi kaç kez ıkındım olmadı ondan sonra ebenin birisi karnıma bastırdıkca ıkındım ıkındım abaz cıktgı kadar sonra bı baktım oglusum kaydı asa dpgru tüm sancı bittti 🙏