Mercimegimm Kızlar 21 haftalik hamileyim, midem yanıyor yemek boruma dogru çok kötü 😐nasil gecebilir bir fikriniz varmı ?
deletedmom351 Mercimegimm Canım geçmez sadece seni bir kaç saatlik rahatlatan şeyler var onlar da süt salatalık maden suyu elma yada doktoruna gaviscon şurup yazdır.
Beybeybi Mercimegimm canim bende 24. haftalik hamileyim bendede mide yanmasi cok var bir elma yiyorum iyi oluyor 🤗
Zeynpaysimannesi Mercimegimm canım Benimde öyle malesef ancak doktorun verdiği gaviscon şurubunu içince rahatlıyorum
Mercimegimm deletedmom351 aynen canim gecmiyor yaa elma yedim bide maden suyunu denim belki iyi gelir