Kızlar merhaba ben 12 haftalık hamileyim. Kusmaktan günlerce bişey yiyemedim hastanelik oldum ve orada böbreğimde 2 tane taş olduğunu öğrendim. Hamile olduğum için ne ameliyat ne ilaç uygulayamayız dedi doktor. Bebek büyüdükçe de baskı yapar sancı ve krampları olur dedi. Başına gelen var mı çok zor bir durum lütfen bilginiz varsa yardımcı olun 😞