Gamzee26 Kızlar 28+2 haftalık hamileyim 32. haftamda yani 9 ocakta bebeğimin kıyafetlerini yıkamaya ,hazırlıklarımı yapmaya başlayacağım. Sizce erken mi, geç mi?
mmine Gamzee26 valla bende o aralar yapmayı düsünüyorm erken degl ya bi an sancımız tutsa aksi bi durum olsa hersey hazr olması iyi
Cemrreedemirci Gamzee26 bence geç. Ufaktan başlayıp yavaş yavaş ilerle bence. 29+2deyim her sabah daha ağır kalkıyorum yataktan. Bi hafta yıka bi hafta yerleştir eksik tamamla o bu derken zaman hızlı geçecek bence. Normal ev işleri de var en azından ben kendimi pek dinç hissetmiyorum hareketli olsam da…
Busramusti Gamzee26 bencede erken değil bende izne ayrilicam 32de hemen hemen ayni günümüz 28deyim bende suanda haftasonu mobilyalar geldi biraz temizliyim dedim çok yoruldum o yüzden çok geçe bırakmamak lazım diye düşünüyorum
NefesAyza 34+3 bugün ve daha ne yıkadım ne bişey. Dolap için kurulum yapmaya gelecekler diye hala bekliyorum :( işin kötüsü ayağım ameliyatlı olduğu için eskisi kadar hareketli de degilim. Çarşamba yıkamaya başlayacağım hafta sonu da dolabi eşim kuracak artık. Ben de oturduğum yerden utulerim kaldırılır bir şekilde 😌
nurdt Gamzee26 ben 28.haftamda heves edip yapmıştım, yani hazırlık olarak değil de. Şimdi 32deyim, bence hafta olarak uygun yavaştan hazırlanmanın sorun olacağını sanmıyorum 😍
Ryildiz Gamzee26 bizde 28+3 günlük olduk. Ben bugün yikadim zaten kuruması zaman alacak ütüsuydu yerlestirmesiydi derken günler geçiyor. Her geçen gün dahada ağırlasiyoruz. Hazir olması daha iyi bence:)😊
-1anne- Bende 27. Haftamdayım , bu hafta dolapları kuruldu aldıklarımı yıkadım , ütüleyip yerleştiricem inşallah, en azından aklımdan bu iş çıkmış olur 🤗