Memetzeynep https://imgyukle.com/i/YUEr48 kızlar sağlık ocağında kan verdim Bugün eşim aldı wbc mikrop var demiş doktora görünmesi lazım görünecemde biraz kafama takıldı anlayan varmı
Betl4201 Wbc vücuttaki enfeksiyonu gösterir çok aşırı yüksek değil ama hamilelikte enfeksiyon istemiyor doktorlar düşüğe erken Doğuma falan neden olabiliyor o yüzden kadın Doğuma görünmenizde fayda var