PapatyaAnne_ Güzel anneler, 14+2 yim ve adet ağrısı gibi ağrım var karnımda sizce normal mi bu haftada 🥺
1haziran Bizde 14+5 olduk bu akşam kasıklarımda değil sadece karın boşluklarımda sancı acıma var anlamadım neden fikri olan yada benim gibi olan var mı