Ogrtmenhnm Bugün kontrole gittim 12 haftaligim. Doktor doppler ultrasyon yapmak istedi ve bebeğe bır tarafta kan akışının çok az olduğunu söyledi , coraspirin başladı bu durumu yaşayanlar var mı acaba bı sıkıntı oluyor mu ?? Ne olur cevap yazarsınız sevinirim
Limonlimon Ogrtmenhnm bir bilgim yok yorum yazayım da üste çıksın 🙏 bir tarafında derken göbek kordonun bir tarafında mı kan akışı azmış ?? İnşallah düzelir büyüdükçe