Seda_yildiz hatta şunu da soyleyim canım. Kimyasal gebelik geçirdim. Ve yaklaşık bi 12 13 gün sonra kadın doğum doktoruna gittim. Hem kan değerime baktirayim bir sorun var mı hemde bu süreç nasıl olacak, adet tarihim değişecek mı diye(çünkü benim hiç şaşmaz 28 de 1 olurdum) o gün ultrason ile baktı doktor ve sol tarafdan yumurtlayacaksın bu sefer dedi. Yumurtayı gösterdi bana. Biz o güne kadar hiç deneme yapmamıştık. Biraz korkmuştuk. O gun yumurtayi gorunce bi deneyelim dedik ama aklimizda da zaten yumurtayi gördük bu ay olmaz vardı.ama su an Tarihlerimize göre de o güne denk geliyor hamile kalmam. Yanı aslinda 1 kere ile hamile kalmis oldum. Bir yorumda şunu okumuştum ve bence doğru "Kimyasal gebelikten sonra rahim döllenme, tutunma vs olsun istermiş. Yanı ihtimal daha artarmis"