Ugurbocegi9876 Belirtileriniz varmı varsa neler. Ne zaman gelecek bu bebiş ler en son kontrolünüzde doktor ne söyledi
handesen73 Ugurbocegi9876 heran gelebilir kanala indi pozisyonu almis dedi ama hic belirti yok simdilik ntsde sancida cikmadi bekliyoruz bakalim.hayirlisiyla
Kbrysnvrl Ugurbocegi9876 bugün biraz belim ağrıyor başka hiç bişeyim yok pazar günü doktora gittim eğer Perşembeye kadar gelmese Perşembe suni sancı verecekler 40+4 umarım oğluşum kendiliğinden gelir ☺️
Ayferol0 Ugurbocegi9876 40+5 en son cuma günü nişanım geldi nst de sancı falan çıkmıyor şimdilik bekliyoruz
Ozgnuysal Ugurbocegi9876 bugun gittim 40+1 deyim bir belirtim yok pazartesiye kadar bekleyecegiz olmazsa suni vercek doktorum🤔
Ugurbocegi9876 handesen73 bende öyleyim ama kanaldada değil 2 haftadır 1cm açıklık yerimizde sayıyoruz
Ugurbocegi9876 Kbrysnvrl inşallah gelir hurma yiyormusun bende işe yaramadı belki sende yarar benimkide gelmezse pazartesi suni sancı verecekler