Dlngnz Srplhrgl canım bende gördüm ama mühendisin oğlu diye bir sayfa var ordan baktım içeriği hiç iyi değilmiş bende onun önerdiği deterjandan alcam bi göz at istersen 🤗
Duygukocc Srplhrgl e ebebkten alıyorum 2 litresi 40 lira yumuşatıcılarda var 2 litresi 20 lira falan ama başka sitelerde indirimdede olabiliyor
Dlngnz Srplhrgl dalan granül sabun zeytinyağlı çok var ama ben bunu araştırtın kullananlar çok memnun kokusu aşırı güzelmiş bide dalin toz deterjan ilk veya resim atabilsem atıcam🙏🤗
Sumeyrasalik kubusssss17 bende uni baby sivisini aldim hatta yikadim kokusu falan da guzel henuz dogmadi bebisim ama iyi bence 🙂
Dlngnz kubusssss17 canım önerilen deterjanların fotoğraf attım senin için içeriğini atarım ama oda iyi değil diye hatırlıyorum🙄