Burada Doğum hikayelerini okumaya bayılan birisiyim yeni bir mucizeye tanık olmak gerçekten muhteşem gelelim benim mucizeme sıkıntılı bir hamilelik dönemi geçirdim ilk haftalar mide bulantıları sonra düşük tehlikesi hepsini atlattık derken son haftalar kasılmalar ağrılar beni mahvetti ilk doğumum sezaryen olduğu için şimdide mecbur sezaryen olacaktı Aralık 14 te doğumum vardı tüm işlemlerim yapıldı doğumu beklerken eşimin ateşi benim öksürmeler ve sonuç pozitif malesef Doğuma 3 gün kala covid virüsüyle mücadele etmeye başladık. Astımım da olduğu için çok ağır atlatıyordum Aralık 13 te iyice fenalaşınca eşim ambulans çağırdı ve hastaneye gittim eşim gelemedi tabiki covid olduğum için farklı bir hastane de Doğum yapacaktım hastaneye geldik nts-ultrason -tahliller 1 saat içinde Doğuma aldılar yanımda kimse yoktu tek başımaydım halsizlikten dolayı sesim bile çıkmıyordu sessizce girdim Doğuma tansiyon aleti takıldı serum klasik Doğum hazırlıkları başladı derken belimden iğne yapıldı apar topar yatırdılar sedyeye ve ameliyat başladı 5 dakikada bebeğim çıktı sesini duyunca sanki yeniden doğmuş gibi oldum lütfen götürmeden bir kere uzaktan göreyim diye yalvardım resmen çünkü bende covid olduğu için bebeğimi yeni doğan bölümünde yatıracaklardı karşıdan bir kere gösterip götürdüler içimi bir hüzün kapladı ameliyat bitti odama getirdiler tek başıma öyle yatıyordum bebeğimi soruyorum kimse bilgi vermiyor moralim iyice bozuldu sabaha kadar uyuyamadım telefonda eşimle ailemle konuşuyorum ama aklım bebeğime en son yeni doğan bakım ünitesini kendim aradım doktora verdiler telefonu çok şükür bilgi aldım 4 kilo 51 cm doğmuş bebeğim sağlığı yerinde covid testi yapılmış o da negatif çıkarsa yanına gelecek dedi dünyalar benim oldu yarım saat sonra bebeğim geldi o kadar tatlı ki virüsten dolayı çok yaklaşmıyorum ellerimi yıkayıp çift maskeyle emzire biliyorum şimdi yanımda melekler gibi uyuyor zorlu bir süreç geçirdik ama sonu güzel bitti çok şükür. Size nacizane tavsiyem kendinize çok dikkat edin virüs gerçekten berbat birşey hele ki tam Doğum anına gelince tüm planlarınız alt üst oluyor Allah hepinizin sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bebeğinizi Bebek sahibi olmak isteyen kimsenin kucağınıda boş bırakmasın biraz uzun oldu kusura bakmayın hakkınızı helal edin dünyanın en tatlı anneleri 🙏🏻😊🧿