FaziletAkkus Hayirli ugurlu gunler ve ramazanlar kizlar 39 haftalik hamileyim artik dogurmak istiyorum son 2 3 aydir ne yesem tualete gidiyorum son 2 3 haftadir midem bulaniyor kizlar karnimin altida agriyor adet sancisinin aynisi belim agriyor yoksa dogum mu yaklaşiyor🙏
kizannesiiii FaziletAkkus Bende 39 um çok zor geliyo artık heryerim ağrıyor, benimde iki haftadır bel kasık ağrım var ama nst de hiç sancı çıkmıyor yerini beğendiler sanırım gelmek istemiyolar 😬
matruskaa FaziletAkkus canım al bizdende o kadar 😄 39 olduk pazartesi nstdede 80e vuran sancım vardı ama bende ne agrı ne sızı var muayene etti açılma da yok. Yarın tekrar çagırdı bende gaza gelip annemi çağırdım memleketten belki alır ya da bebiş cumaya kadar gelir diye 😄 ama keyfi yerinde hiç bi belirtimiz yok 30 mayısa kadar bekliycez demişti doktorum öncesinde sanırım daha vaktimiz var ama baya ağırlaştık sıcaklarda çekilmiyor 😭 allah yardımcımız olsun sag salim kavusalım bebişlere🙏
Mehdisram Sorma ya bizde 39 olduk hafif ağrışarım oldu adet gibi ama nstde gayet güzel dedi doktorum bakalım 30 Mayıs’a kadar doğdu doğdu doğmadı suni sancıyla başlatırız dedi doğumu ama ben bi risk olmazsa kendiliğinden gelmesini beklicem tabi halim kalırsa zorlanıyorum şişkinlik pek yaşamadım ama 2 gündür acayip sızlıyor ayaklarım şişkinlikten 🤣
Nurztekin kızlar ben de 37+3 gunluk hamileyim kız bebekler erken dogar dıyorlar acaba sizinkiler erkek mi yoksa bu bilgi yanlıs bir bilgi mi ? benim ki de kız bebek bana herkes 38 , 39 da dogar 40. haftaya kalmaz diyorlarda 😁
deletedmom351 Nurztekin Canım 36da doğan erkek bebekler gördüm onunla pek alakası yok benimde erkek 38+3 olduk hala ne bi belirti var ne de başka bir şey o değişiyor.
FaziletAkkus Benimki erkek cinsiyeti kizlar herşeyin hayirlisi RABBİM HEPİMİZE SAGLİKLİ VE KOLAY DOGUM NASİB ETSİN HEPİMİZE