fethiyeli48-48 ben sadece şunu sormak istiyorum, korkarak çekinerek ve hatta size bana ve cümle hamilelere hamile adaylarına dua ederek. Rabbim sen koru esirge diyerek. Siz hiçbir şey hissetmediniz mi. Bende 12 haftalık hamileyim, içim ürperdi. Yani hastaneye gidene dek, hiçbişey yaşamadınız mı yada riskli miydiniz