Kızlar 8 haftalık hamileyim bugün annemle konuştum işte cinsiyetini merak ediyorum diye annemde devlet hastanesi cinsiyeti söylemiyor özel hastaneye gitmek gerekiyor bunun için dedi gerçekten böylemi ilk gebeliğim olduğu için pek bir bilgim yok bu konuda siz bebeginizin cinsiyetini nerde öğrendiniz özeldemi yoksa devlet hastanesi demi?