Ates21 Anneler hamileliginde ayva yiyen oldumu yada oluyor mu ayva yersen çocuk gamzeli olur diyorlar sizce böyle bişey mümkün mü ?
ZEhrA_94 Ates21 ben sadece ayva aşerdim ve çok yedim bebeğim 4 aylık gamzesi yok ileride çıkarmı bilemem
Ebrumihrimah Ates21 normalde de en sevdiğim meyvedir bu dönemde de çok yedim bakalım doğunca göreceğiz 🤭🥰
esrtsc27 Ates21 annem bana hamileyken ayva poşetiyle geziyormuş 😂 iki tane yanak gamzem var ama herkeste tutar mi bilmem 🤷♀️ ben arada yiyorum inşallah genetik olarak benden alır 🤭😂
Tazeanne0 Arkadaşlar gamze tamamen yanakta kas ve bağ düzensizliğinden oluşur ayvayla alakası yok 😊 teşekkürler
Gulsurmeli Ates21 ayvayı sevdiğim ve canım istediği için tüketiyorum 😂😂ayvaya ve armuta takmış durumdayım 🤷🏻♀️☺️☺️
Gamze_7 Ates21 bende yedim çok canım gamzeli ve güzel olur diyorlar gamzeli olmasada güzellik katicagina inanıyorum
esraizmirli Ates21 benim annem bana hamileyken yemiş ve de ayvalı ellerini yanaklarına sürmüş sol yanağımda 3 4 tane sağda 1 tanecik gamzem var belki istisnadır bilemem ☺️ Şimdi bende deniyorum bakalım ne olacak