Kızlar az önce uzun yapılı, sarı renkli balgam gibi, çok yapışkan yapısı olan bişey geldi, hatta elimle ben çıkardım diyebilirim, yani kesinlikle normal akıntıdan çok farklı, doktoru aradım nişan gelmiş dedi, ben nişanın kanlı olacağını sanıyordum, bu şekilde de olabilirmiş, artık sancılarımı kontrol edeceğim, bakalım ne zaman gelecek miniğimiz, internetten nişan görüntülerine bakın bilmeyen varsa ben onlara bakarak anladım nişan olduğunu, kanlı olmak zorunda değilmiş🙏🏻 Benim gibi yaşayan arkadaşlarım varsa onlar da yazabilir