Eyllgltknn TSH yüksekliğinde doktorlar direkt ilaç başlatıyor. Ama düşük olunca bazı doktorlar takip istiyor ilk üç dört ay beta HCG den dolayı düşük olabiliyormuş. İlk gebeligimde de ilk üç ay düşüktü endokrin takibindeydim. İlaç kullanmadım. Bu gebeligimde de farklı doktorlara gittiğim hâlde hiçbiri ilaç vermedi. Dördüncü ay normale döndü. Bu arada T4 T3 değerleri de çok önemli onlar normal ise korkma. Tabii bazı doktorlar yine de ilaç veriyor.. git bakalım ne diyecek sana canım. Bu arada internette yazılanlara bakma