Lütfen bana kızmayın ve hor görmeyin, senelerce bebeği olmadığı için göz yaşı döken ve tüp bebek ile hamile kalan biriyim. 12+1 im, hiç bir şey hissedemiyorum, şu an içimde ne sevgi ne herhangi bir his yok anlayamıyorum. Elbette sağlığı için dikkatli besleniyor, gereken vitaminlerimi kullanıp sağlık takibini aksatmıyorum. Bebeğimin sevgisiz kalmasından, gelişiminin etkilenmesinden korkuyorum. Eve kapanmak, kimseyle iletişim kurmamak ve korona da psikolojimi etkiledi, eşimle bunu paylaşamıyorum, çok duygusal ve hassas beni anlayamayabilir.. Neden böyle anlayamıyorum, çaresiz hissediyorum benim gibi hisseden ve buna bir çözüm bulan var mı?