Kozlar merhaba Bugün doktora gittim muayene için Kars harakani devlet hastanesine nst iyi değil doğumhaneye gidin dedi doğumhanede ebe sancım olup olmadığını sordu ben de yok dedim. Alttan bakalım dedi çatala çıktım elini soktu ve kendimi çok kötü hissettim. Çünkü mahremiyet denen birşey yok gelen geçen ebeler hemşireler herkes herşeyi görüyor. Çığlık atmaya başladım psikolojikmen ağrı dayanılmaz değildi ama hem erken doğum korkusu hem o an o his birleşince baya yaygara yaptım. Ebe 3-4 cm açıklık olduğunu söyledi doktorun ameliyatta olduğunu söyledi çıkınca onunla görüşmem gerektiğini söyledi. Doktor saat 5 gibi geldi durumu izah ettim ee ne yapayım dedi. 😔 yatacaksın 3-5 gün de yatman gerekebilir dedi. Suni sancı veremezmiş çünkü erken doğummuş. Ben daha önce vajinusmus tedavisi gördüğümü söyledim sezeryan olmak istiyorum dedim burası devlet hastanesi burda sezeryan komplikasyon olmadan olmaz dedi. Beni yatırmak istedikleri yer doğumhanenin içinde odada 3-4 kadın yatıyor orda yatıp bekleyecekmişim kadınlar sancı çekiyor kavranıyor. Ben de kağıt imzalayıp eve geldim . Bana çocuğuma birşey olursa sorumlusu benim yazdırdılar ben de dedim ki doktor bana ultrasonla bile bakmadı yazmak istiyorum dedim ya çocuk tersse dedim. Ebe kadın çocuğun doğum pozisyonunda dedi altyan bakınca bu anlaşılıyormuş. Benim yaşadıklarımı yaşayan var mı eve gelmekle kötü mü yaptım lütfen yardım. 😔 Kars’ta ne yazıkki özel hastane yok o yüzden devlette normal zorunlu. Bir de sormak istediğim 3-4 cm açıklığa hiç sancım yok bu normal mi.