Mengihilal SedefAda ilk gebeliğimde lierac kullandım 14 kilo aldım ve son 38. Haftada az az çatladım doğumdan bir kaç gün önce. Kızımda Babe kullandım ve doğal yağlarla destekledim çok su içtim 12 kilo aldım hiç yeni çatlağım olmadı. 🤷🏻♀️
Gigy SedefAda mustela önerdi doktorum çatlak öncesi kremi zaten önlem amaçlı başladım ben ,16.haftadan beri karın ,göğüs ,bazen kısmına sürüyorum ,sürdüğüm an güzel etki bıraktı,emici ,nemlendirici vs olması , umarım çatlamaz 🙏
Mhtpttr Zeygok inşallah kullandığım ürünler kantaron,vazelin,lierac,birde lierac özel çatlak giderici yağları var onları kullandım her gün bir fiil düzelinli Hindistan cevizi yağları falan hiç biri bana mısın demedi hatta çok sevinmiştim 34 haftamdan sonra daha çatlak olmaz diye ama herkes bir değil mesela benim bir arkadaşım da tek bir ürün kullandı hiç çatlamadı karnı kişiden kişiye değişiyor inşallah hiç ama hiç çatlağın olmaz ☺️🙏🏻
Fsn26 SedefAda yapısal olduğunu söylüyorlar genelde. Ben liearc aldım daha çok karnıma sğrdğm ancak çatlama bacaklarımda oldu 😅 yalnız önemli olan bölgenin nemli kalmasıymış lierac çok nem tutmuyor sanki hemen geçiyor. O nedenle bir de kakao yağı aldım ondan da sürüyorum o daha uzun süre nemli bırakıyor