Bebegmhazal Kızlar bugün kontrolüm vardı 37+1 günlük gebeyim kızım olucak kilosu 3100 benim ufaktan sancilarm oluyo doktorum beklemeye gerek yok dedi haftaya pazartesi 38+1 sezeryan olucam. 2. Sezeryanm olcak sizler ne durumdasiniz
Minikmucizem199 Bebegmhazal bende 37+4 hamileyim bugün kontrolüm vardı kızım 3300grm olmuş şimdilik normal doğum gözüküyor bakalım bende adet sancısı gibi bazen belime giriyor ama bu doğum bilirtisi mi bilemiyorum ilk gebeliğim olduğu için ☺️🤗
Aslan1720 Bebegmhazal 37+6 benimde geçen hafta 3350gr cıkmıstı kilosu karnım inanılmaz sertleşiyo bakalım ne zaman gelcek benim miniğim normal doğumu bekliyorum bende🤗
E_MS Bebegmhazal ay ne güzel kavuşuyorsunuz bebeğinize inş sağlıkla alırsınız kucağınıza ben 38. Haftadayım bacak ve bel-sırt ağrısı dışında hiç belirtim yok pek gelmeğe niyeti yok gibi bizim oğlanın 🙄
Bebegmhazal Aslan1720 evet bende de cok sertleşme oluyo doğum belirtisiyms yani yalancı sancı dedikleri heralde 😊
E_MS Bebegmhazal evet normal olcağı için bekliyoruz bakalım paşamızın keyfini 😂 benden sonra hamile kaldığını öğrenen bir iki hafta geride olan arkadaşlarım doğurdu beni her gün ailem çevrem arıyor belirti var mı diye ama yok ne yazık ki 🙄
Mhtpttr Bizde 38+3 olduk kilomuzda 3.700 bakalım sabırsızlıkla bekliyorum ama bir an önce gelmesini istiyorum çünkü nefes almayı özledim sizde de durumlar aynı mı 😂
E_MS Mhtpttr evet ya konuşurken bile nefes nefese kalıyorum 😂 aynı işi yarım saat 1 saat de hallederken daha önce şimdi 2 saate anca yapıyorum 😂
Sevlya Mhtpttr ya ben 36+1 bebek gelişimi önde 3300 civarıymis kilosu 4 ü bulursa sezeryan olacaksın dedi size böyle birşey dedi mi
Ozlemgztk 37+4 üz ama arada bi olan ufak tefek sancılar dışı birşey yok doğum da henüz belli değil niyetimizde yok gibi😊
Mhtpttr E_MS hahaha evet ya neyse ki sonuç güzel olacak evladımızla yoksa kimse çekmez bu sıkıntıları 😂
Esensibel Bebegmhazal 37+3 bizimde Çarşamba günü kontrolümüz var. Geçen hafta Bebek henüz Doğum pozisyonunu almamıştı umarım artık almıştır 😊 kasılmalarım varmış ama ilk gebeliğim olduğu için sanırım anlayamıyorum hangisi kasılma sancı nasıl 😊
balyanakoglum Bebegmhazal 37+0 2600 bebeğim. Küçük bir bebek olacakmış inşallah küvöze girmez doğunca 😔 3 cm de açıklığım varmış bekliyorum su sancı yok
Mhtpttr balyanakoglum hiç canını sıkma canım benim eltimde tam 37 de Doğum yaptı 2,500 kilo olarak kuvöze de girmedi gayet sağlıklı bir bebek hatta 3 yaşında bir pıtırcığımız 🥰🙏🏻
Bebegmhazal balyanakoglum küçük doğanlar daha iyi büyüyo diyorlar o gerçek bence. Benimkide çok iri Bi bebek değil
Bebegmhazal balyanakoglum benim doktorum kuveze girmesin diye hafta sonu ciğer geliştirici iğne vurulmami istedi