Kymt95 35 de bende ciğer geliştirici vuruldum 38+2 yim bebeğim 3 kilo geriden geliyor ama ben takmıyorum çok falza ilk başlar çok takardım kilolu bebeklere özenirdim ama biyandan doğumuda düşünmek zorundayım çatı kemiğimde basıklık var eğer çok kilo alırsa normal yapamazmışım ki eğer sütüm olursa bebek hemen toparlar canım hiç takma kafana önemli olan sağlıklı olması dört kilo olup küvözde yatan var keşke iki kilo olsaydıda doğumda bukadar yırtığım olmasaydı diye ağlayanlar var