Inciiio Selam kızlar biz 7 haftaya girdik ama hiçbirşey yiyemiyorum aşırı derecede iştahsızım aşırı mide bulantım yok hafif henüz ama resmen aç yaşıyorum ne yapabilirim sizce 😔
paradiseeeeee Inciiio hiç. Bişey yapamazsın akışına bırak hepimiz o haftalarda iştahsız bulantılı zamanlar geçirdik kilo veren bile var 14 haftadan sonra düzene girersin sabırlını canım 🤲
Busra34gms Inciiio yapıcak çok bisey yok canım ben ilk 3 ay 6 kilo vermiştim 12. Haftadan sonra toparlanıyor insan merak etme 11. Haftaya kadar bebek senden beslenmiyor korkma