Maimai https://imgyukle.com/i/Y2v3OG merhaba hanımlar bgn çektirdim de göstermedim doktora anlayanlar bakabilir mi nasıl durumlar ..
Duygukocc Maimai muhtamelen alet kaymış senin sancın çıkmamış ama bebeğinin kalp ritmi çok kötü karman çorman çıkmış
Bir_anne12 Maimai hemşire ilgilenmedi mi nst’yi bağlarken doktorun görse de anlamayabilir çok karışmış tekrardan çektir göster doktoruna bence
Maimai Duygukocc hiim olabilir aynen sabit durması zordu , daha ilk defa cektirdim 😐 teşekkür ederimm ..
Bir_anne12 Maimai ama karışık olsa da sancı belli olur diye düşünüyorum varsa da siz yine de gösterin