Arkadaşlar hamilelikte vücut ve rahim kendini bebeğe hazırladığı için ve sürekli rahim büyüdüğü için bu tarz ağrı ve krampların olması gayet normal demişti doktorum kanama ve lekelenme olmadığı sürece sorun yok bende inanılmaz kasık ağrıları yaşıyordum halada ara ara yaşıyorum tam tersi kasıklarım ağrımadığı zaman endişeleniyorum acaba bebek gelişimiyle ilgili sıkıntımı var diye malesefki bu tür kaygıları hamilelik sonuna kadar yaşayacağız evham yapmamakta ve tedbiride elden bırakmamakta fayda var☺