Kvsr29 size de çok ama çok geçmiş olsun rabbim sabırlar versin inşallah. Ben çok direndim 17 18 haftalıktım. Bebeğimi aldırmadım bir süre direndim. Bir süre dediğime bakmayın 2 3 gün aslında ama bana asır gibi gelmişti o günler. Sonra beni zehirlemeye başladı enfeksiyon kapmaya başladım ve artık kalp atışları da zaten durma noktasına geliyor hatta duruyor. Çok doktor gezdim ama malesef dedikleri gibi yaşamaihtimali yoktu. Biz ne desek boş çok iyi anlıyorum sizi bir kaç doktora daha görünmek istiyorsanız görünün. Rabbim bol şifa ve sabır versin🤲