Senaz_1 Türkiye hastanesi Dr. Ayşe solaroğluna başladım ilk gidişimdi cuma günü tekrar gideceğim inşallah daha önce Ayşe hanıma giden veya Türkiye hastanesinde doğum yapan varmı aramızda memnun kaldınız mı
Busbushatun Senaz_1 ayse hanimi begeniyorlat ama hastaneyi begenmedi arkdasimla kuzenim yandaki kolan da yapti dogumu oraya gelmisti ayse hanim
BegumIscanTunc Senaz_1 Türkiye hasatanesine gidiyorum ama doktorum Ayşe Meryem Uslu hastaneden ve doktorumdan çok memnunum ben inşallah sende doktorundan memnun kalırsın
ESMAARAS Senaz_1 canım 33+6yım basından berı ona gıdıyorum cok memnunum cok ıyo guler yuzlu pozotıf yazdıgında cevap veren ılgılenen bir doktor bem memnunum ınsallah dogumdada memnun olurum
Anurbasgem Senaz_1 doktorum o hastaneyle anlaşmalı Çarşamba suni sancı ile doğumu başlatacak. Etrafımdan duyduğum kadarıyla hastaneden memnunlar ve temiz bir hastane. Bende memnun kalırım İnşallah.
2020ARALIK Bende ayşe solaroğluna gittim memnundum doğumu başka ilde yaptım mecburen ama İstanbul’da olsam güvenle doğumumuda yaptırırdım 👍🏻
Tahaninannesii Türkiye hastanesinde Tülay KOLBAŞ için fiyat almıştım geçen hafta. Muayene 215, normal doğum 5700, sezaryen 6150 dediler telefonda muayene olmadım ama hiç