Benim kuzenime de aynısını söyledi doktoru. Doktorunu değiştirdi öyle bişey yok dedi yeni doktoru. Doğum yaptı çocukta hiçbir problem çıkmadı çok şükür. Biz şey diye düşündük. Kuzenim 1.80 boyunda 90 kg heralde çok büyük bir şey doğuracağını düşündü de o yüzden öyle söyledi 😄 bebek 2.700 doğdu. İlk bebeğide 2700 doğmuştu