30 haftalık hamileyim 2.çocuğuma hamileyim son 2 gündür çok fazla hareket etmeye başladı ilk hamileliğimde böyle bi durum olmamıştı. Hareket etmemesi sıkıntı onu biliyorum ama şu 2 gündür çok çok fazla hareket ediyor dışardan da belli oluyor çoğu zaman durduğu hareket etmediği süre çok az yediklerimi gözden geçiriyorum ama buna sebep olacak biseyde yemedim neden bu kadar çok hareketlenir ki birden bunu yaşayan oldu mu bı doktora gitmeli miyim acaba?