PembeGelincik Merhabalar, 8+0 hafta hamileyim, ikizlerim olacak inşallah, bugün doktorum arayıp TSH değerimin 4.1 olduğunu söyledi, acil olarak endokrin doktorumla iletişime gecmemi söyledi, carsamba doktora gideceğim, aynı durumu yaşayan var mı acaba?
Ebrumihrimah PembeGelincik bennn 🙋♀️ Benim değerim 13 dü ilaç kullandım 1 ay 2.39 a düştü hala devam ediyorum
Demetslt PembeGelincik gebelikte sinir 2.5. Daha sonrasinda olaca başlanıyor. Ilk benimde yuksek cikmisti takibe aldi doktorum ve düştü ilaca gerek kalmadı
aybkkra PembeGelincik benimde 5 çıkmıştı ilaç kullanıyorum hamileliğimin başından beri ayda bir değer baktırıp duruma göre ilaç dozu artırıldı. Hamilelikte artıyor genelde tsh değeri.
PembeGelincik Mpy geçen sene gittiğimde nodül çıkmıştı, biyopsi yapılmıştı,iyi huylu çıkmıştı, covid nedeniyle bu sene gidememistim, Doğum doktorum bu durumu bildiği için kendisi önerdi ben ilac yazmayın, kendi doktorun bi baksın diye, bende kendi doktoruma gitmeyi tercih ettim
busbus35 Benimde öyle 3.75 çıktı hep yüksektroit ilaci kullanıyorum geçen gene kan verdim gene yükselmiş dozunu arttirdi doğumdan snrada içcem üç ay cnm ❤️ önemli ama yalnız benm hemen dahiliye verdi sıra otomatik çıktım ilacı hemen yazdi devlet hastanesinde kadın doğumun içinde dahiliye var oraya aktardı hemen
Aysn6767 PembeGelincik benim 6.1di ilaca başlatmıstı hemen doktorum, tsh icin endokrine gerek yoktu ki, ilaca başlayacaksınız benimde ilacla normal değerinde canım korkulacak bir şey değil kadın doğumcular yazıyor bunu aslında, tiroid sıkıntısı gebelikte sık rastlanan bir durum
Mom092 PembeGelincik tiroid zaten bircok gebede var merak etmeyin ilac ile kontrol altina alınıyor bende en basindan beri ilac kullaniyorum
Hccrr1 PembeGelincik benimde 3.0 bir ay sonra tekrar bakalım dedi. Bu tsh ne demekki kaç değerlerinde olması lazım acaba .henüz kontrolüm zamanım gelmedi . 24 haftalık hamileyim bu arada